torsdag 29. september 2011

Barnehagebarn = sykdom i huset!

Tittelen sier vel sitt :) Først ble jeg syk(kan jo ha blitt det på jobb), så Stian og Markus til slutt. Han har vært litt uheldig og fått den 4.barnesykdommen og et hissig utbrudd av brannkopper. Han er heldigvis ikke veldig "syk" når han er syk. Bare slapp og kosete. Vi er hjemme fra barnehagen siden brannkopper er veldig smittsomt. I går startet jeg på sykdomsrunde to med 40 i feber. Ikke moro, men heldigvis er feberen borte i dag. Etter litt soving i går greide jeg endelig å bestemme meg for ny mobil. Har leveringsdato 4.oktober, håper virkelig den kommer da!


Et par bilder av sjuklingen. Legg merke til hva han har i hendene. Bilene slipper vi ikke selv om vi sover. Han er litt over snittet interessert i alt som durer og har hjul.

Her ser man litt av brannkopputbruddet. Ikke veldig pent, og her er det ikke på det værste en gang. Men, er blitt mye bedre etter han fikk antibiotika. For å ikke snakke om den lekre middagen, han hadde ikke spist noe, ville ikke ha vanlig mat, så endte opp med å spise cherioes med ketchup! Greit at man vet hva man vil ha.

7 kommentarer:

Casa del Pt sa...

Skjønner jeg har vært heldig med Kasper som aldri er syk!

Stakkars lille Markus. Men cherios med ketchup er jo en delikatesse :D

Iphone <3 Du må ha hvit!

Maria sa...

Har bestilt svart:) Og den er sendt sto det nå! Jippi!!
Angrer du på at du ikke valgte hvit?

Kjersti sa...

Sweet! Gratulerer med ny telefon :) Og så søt Markus er! Håper han blir frisk snart :)

Casa del Pt sa...

Den fantes ikke hvit når jeg kjøpte :/
Får ønske meg hvit mac da :P

Maria sa...

Tusen takk, Kjersti!
Han er så søt atta, bare han ikke har fult av brennkopper rundt munnen :P

kine sa...

få som ser så nydelig ut når de er syke<3
LIKER at du får deg iphone, da blir det enda flere bloggoppdateringer regner jeg med;)
ps, du har vært veldig flink i det siste:D

Maria sa...

haha:) Er flink et par dager, så dabber det av;) Kommer nok et i morgen, for nye sofaen kom i dag<3