lørdag 19. juni 2010

Ammetåka og kveldsstell

En liten hemmelighet: Markus er Supermann!!:D

I går var et godt eksempel på ammetåka, jeg pratet med kontordama på jobben på telefon, ordnet meg og dro til det lille extra som avslutningen til jobben skulle være. Da jeg kom dit var dørene låst, og jeg så ingen kjente biler! Hmmm... Jeg ringte inspektøren, det var visst til tirsdagen den avslutninga var... Jaja.. Svigemor hadde avslutning på fredagen, sikkert derfor jeg tenkte at det var da. Snakk om å leve i min egen lille verden :p Etter det tok vi turen til Åshild og Nicoline, Markus syns det var kjempespennende å se på hun:)
I dag har vi vært i byen med Gro og Annika, det var veldig koselig, bortsett fra at Markus var litt småsutrete. Fikk handlet meg litt mer scrappeting da. I kveld har vi hatt svigers på middag, Tove tok kveldsbadet på Markus, noe han synes var veldig uvant trur jeg, for han så utrolig skeptisk ut.


Nå koser han seg på fanget til pappan sin før han skal legge seg:) Jeg må vel trene hvis jeg greier, knea mine har tatt kvelden av denne treninga trur jeg, må ha belastet de på feil måte. Får prøve i kveld, går det ikke må jeg ta en gang i morgen tidlig og en gang på kvelden!



3 kommentarer:

Anonym sa...

Det er så hyggelig å lese bloggen din, Maria! :) Markus er en skikkelig gogutt! Ser ut som om dere storkoser dere om dagen. Lykke til med treninga. Du er flink :) Ha en fin sommer, vi sees nok :)
Klem fra Ingveig

Maria sa...

Hei snuppa:) Så hyggelig! Han vokser og storkoser seg om dagen ja! Treninga må nok settes på pause, greier ikke å gå bakker eller trapper:S Skjønner ikke hva som er med knæra mine...:( Men, har ikke trent siden i går tidlig, så får prøve igjen i morgen! Får håpe det går bra:) Vi sees nok snart;)

Mia sa...

nå er det lenge siden det har kommet noen oppdatering . venter i spenning hver dag jeg : )