søndag 13. juni 2010

Det første innlegget

Da har jeg som mange andre opprettet en blogg nå som jeg har blitt mamma. Må si at jeg stortrives i rollen, har fått en utrolig rolig og snill sønn, hadde ikke klaget om han sov litt lengre om nettene, meeeen er veldig fornøyd med at han sover minst tre timer av gangen. Dagene går så utrolig fort, at jeg er utrolig glad for at jeg skal være hjemme fram til august 2011, kanskje jobbe litt mens Stian skal ha pappaperm!


Her er et bilde av Markus fra dagen han ble født. 09april 2010. Han veide 4350gr og var 54cm lang:)



En veldig stolt pappa, og litt trøtt. Ble en god stund uten søvn, rett fra jobb kom han også når vi måtte på sykehuset.


Ikke noe smelter et mammahjerte så mye som et smil fra babyen din!

Bunaden Markus fikk i gave fra Kolbjørn og Tor Ove, må vel kanskje nevnes med litt shoppinghjelp fra Monica;)

Måtte nesten ha med dette bildet til ære for Gro og Kasper. Markus har vært så heldig at han har fått låne masse klær av Kasper, både lua og bamsedressen på bildet er Kasper sitt!


Nå er det snart kvelden håper jeg på, Markus har selvfølgelig sovnet i sofaen nå, får håpe det er en dubb, for blir ikke veldig populært prøver jeg å flytte han inn til vugga hans nå!

4 kommentarer:

Marte sa...

Gratulerer så mye Maria ;) ser ut som en hjerteknuser :D
klem fra Marte

Maria sa...

Tusen takk:) Han er også en skikkelig hjerteknuser;)

Kine sa...

Sweet, dette har jeg venta på! sida ble lagt rett inn på favoritter;)

Casa del Pt sa...

Så moro at du har fått blogg :D Markus er bare helskjønn :)