mandag 14. juni 2010

30 day shred - dag 1!


Huff, for 1.gang i mitt liv har jeg kjøpt en treningsdvd! 30 day shred med Jillian Michaels, har funnet ut at det er på tide å komme meg inn i gamle bukser! Og det er ikke noe alternativ å kutte ut sjokolade, så er nok trening som skal til. Har tenkt til å få trent for 1.gang i dag, Markus får ligge i vippestolen og se på!

Skal se om jeg får lagt ut et bilde etterpå av hvordan jeg ser ut nå, så får vi se om det blir noe resultat av å trene hver dag i 30 dager! Wish me good luck!

6 kommentarer:

Nina-Marie sa...

Lykke til!:)
Har ikke fått min ennå! Gruer meg litt hehe:)

Maria sa...

Tusen takk! Gruer meg litt selv, blir spent å se om det er så bra som alle skal ha det til. Men, fra å ikke trene til å trene 20min hver dag, så må man vel merke litt forskjell!:)

Aashild sa...

Oi, du er flink du!! Skulle gjerne hengt meg paa, men faar vel heller legge min lit til at vesla spiser opp de ekstra kiloene mine;) Lykke til!!

Camilla sa...

Flinka:)

Anonym sa...

hvor har du kjøpt den? =)

Maria sa...

Anonym: Megastore.se - fikk den raskt og det ble 157,- inkludert frakt:)