søndag 27. juni 2010

En oppdatering fra oss:)

Aller først - så kjempehyggelig med tilbakemeldinger på bloggen og at dere vil ha oppdateringer:) Det er koselig!:)

Tiden går så utrolig fort, siden sist har vi feiret st.hans på stranda til familien til Stian, Markus oppførte seg eksemplarisk! Tok en liten tur til Hansi på kvelden også, men da var Markus trøtt så det ble litt sutring. Dagen etter fikk vi besøk av Heidi, vi dro med Markus på shopping, skattepengene hadde jo kommet! Ble ikke så mye nytt da, litt undertøy og en toalettmappe av alle ting:P

Guttene mine på stranda<3

Fredagen var jeg på konsert med Brad Paisley, må si at jeg ble veldig imponert over hvor flink har var live!! Var en kjempebra konsert, angret ikke et sekund på at jeg ble med på det. Jeg kjørte over(Notodden),jeg fikk veldig lyst til å drikke når jeg kom dit, helt til jeg så doene! Da var jeg kjempeglad for at jeg ikke drakk!:) Må sies at jeg ikke greide å bestemme meg før kvelden før, hadde ikke veldig lyst til å reise fra Markus, men han var i gode hender hos farmor og farfar. Han var nesten bare snill også, med unntak at han ikke ville ta flaska før vi da selvfølgelig var 5min unna hjemme!

Brad Paisley(tatt med mobilkamera, han var ikke så ille å se på heller;))




Lørdagen bestemte vi oss for å resie på Hovsetra for å grille og sove over der med svigers, tanta, onkelen og det ene søskenbarnet til Stian. Det var jo kjempestas for farmor, hun var så fornøyd for at Markus og vi skulle være med opp. Markus hadde da sin første natt borte fra hjemmet sitt, og det gikk jo så utrolig bra! Han sov kjempegodt, så jeg er strålende fornøyd!





Et lite bilde av søskenbarnet til Stian, hun datt med stolen, snill som jeg er tar jeg bilde i steden for å hjelpe:P Hehe:) (Håper du ikke blir sur snuppa:P)


Pia og Ludde er alltid med, og frekk som hunden min er tar a senga til Ludde.Markus koste seg i sofaen mens vi spilte litt kort.
Ingen tvil om hvem som er midtpunktet:)




Detta ble en litt lang og kjapp oppdatering! Må få med at Markus er en skikkelig sprellemann, er så utrolig moro å se hvor glad han er i å ligge å sprelle og trampe med beina sine! Han gliser og ler når han får holde på sånn. Skyver seg i vegge på stellebordet og turner fra side til side. Smelter virkelig et mammahjerte!

1 kommentar:

Anonym sa...

Artig for oss trøndere å følge med utviklingen til den lille prinsen.